Tvorba webových stránek

Propagace webových stránek

Rozhodneme-li se vytvořit si webové stránky, očekáváme, že budou navštěvované, jak ale informovat o nově vzniklém webu? Základní cestou je správná propagace webu. Prvním krokem je informovat vyhledávače (například Google, Seznam) o nově vzniklém webu pomocí vyplnění příslušného formuláře. Automaticky vyhledávač zařadí náš web do svého systému. V případě, že již na náš web vede nějaký odkaz, který vyhledávač zná již z dřívějška, nemuseli bychom formulář vyplňovat, je to však naše vlastní jistota.Dalším krokem je registrace do katalogů odkazů. Vyberte si nějaký, o kterém víte, že existuje nějakou delší dobu a o kterém jste si jisti, že není pouze linkfarmou na pochybné weby.

Můžete požádat další majitelé webů o zpětné odkazy, takzvané linkbuildingy. Není zaručeno, že se Vám vždy někdo ozve, ale nemusíte zoufat, už přece fungujete v katologu a vyhledávačích. Účinnou propagací je samozřejmě internetová reklama, která je již většinou placenou službou. Nebo zase záleží na domluvě s majiteli jiných webů – on propaguje Vás a vy jeho. Taktéž tvorba webových stránek jako podpůrných webů Vám může pomoci, měli byste však pomýšlet na to, že Váš web by měl mít nějakou kvalitnější hodnotu: web pojednávající o hodnotě a obsahu nabízeného produktu, poskytující informace. Spolehlivě fungují také sociální sítě – vytvořte si profil Vaší firmy a nabídněte nějaký benefit uživatelům, kteří se stanou Vašimi fanoušky.

Jestliže se pustíme do propagace, měli bychom pamatovat, že důležitá je taktéž správa webu, stejně jako pravidelná aktualizace webu.

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.